Adwords kampány kezelés

Éves szinten 200 millió forintos kampány büdzsét kezelünk.

Már 8 országban felügyelünk idegen nyelvű kampányokat.

Google partneri mutatónk 97%-os.

Jelenleg  380 000 kulcsszót kezelünk.

Otthon vagyunk a Google API felületi programozásban.

Saját kampány-optimalizáló software-rel rendelkezünk.

Kiemelkedünk a professzionális kulcsszókutatás és optimalizálás területén.

Amiben hiszünk:

A minőségi munkához idő kell
Gondolj csak bele: ha valaki azzal hirdeti magát, hogy ingyen megcsinál valamit, arra vajon mennyi időt szán? Hiszek abban, hogy a minőségi munkához idő kell. Minél több időt szánunk egy projektre, annál jobb a kampány minősége. Van olyan projektünk, ahol a mi díjazásunk kétszerese a Google-ban elköltött összegnek, az ügyfélnek mégis megéri, mert tízszer vagy akár hússzor többet költene el feleslegesen a segítségünk nélkül.

Egy kézben az összes online marketing eszköz hatékonyabb
Sokkal jobb és eredményesebb stratégia, ha az AdWords-öt nemcsak saját magában használod, hanem kiegészíted más online csatornákkal is vagy összekapcsolsz offline és online konverziókat. Minden eszközt arra használjunk fel, amiben a leghatékonyabb, így sokkal hathatósabb módon lehet különválasztani a konverzió alapú (megtérülés alapú) és a brand image építő kampányokat.

Amikben specialisták vagyunk:

Minimális volumenek kezelése
Számunkra nem jelent gondot, ha olyan keresési kifejezésekre kell kampányokat optimalizálnunk, melyeknek alacsony a keresési volumene. Mi ezekből is a legnagyobb hatékonysággal hozzuk ki a lehető legmagasabb megtérülési arányt. Mindez azért lényeges, mert léteznek olyan üzletágak, ahol nincs akkora keresési volumen. Mi ezekre a speciális szegmensekre - mint amilyen a fogászati implantátum vagy a mellimplantátum - is tudunk megoldást. 

Az igazi tudást és teljesítményt a kis keresésekből hozott nagy teljesítmény jelenti, bármely európai nyelven.

Nemzetközi kampányok kezelése
Velünk nem csak Magyarország lehet a célpiacod! Vállaljuk bármilyen ország piacára célzott AdWords kampányok kezelését, bármilyen nyelven. Egzotikus nyelvű kampányoptimalizációt is magas hatékonysággal vállalunk. Több kiemelt referenciával rendelkezünk Németországban, Ausztriában, Olaszországban, Svájcban, Franciaországban, Írországban és az USA-ban. Számos kisebb kampányt kezelünk több európai valamint tengerentúli országban is.

Mobilra optimalizált kampányok
Az egyre nagyobb arányban terjedő mobil platformok megkövetelik, hogy az AdWords kampányokat már a mobil készülékekre is optimalizálni kell. Ezekre egyedi szabályok és egyedi megjelenési formák vonatkoznak, melyek merőben eltérnek a megszokott AdWords normáktól. Évek óta folyamatosan nyomon követjük a legújabb eszközök és platformok megjelenését, és azokhoz szinte azonnal hozzáigazítjuk az általunk kezelt kampányokat. Vannak olyan üzletágak, ahol a keresési arány már jelentősen eltolódott a mobil platformok irányába. Mi ezeket az üzletágakat is magas hatékonysággal szolgáljuk ki. 

Display, remarketing, performance marketing
Biztosan találkoztál már azzal a jelenséggel, hogy kerestél valamit a Google-ban, majd egy másik oldalon a korábbi keresésednek megfelelő hirdetések jelentek meg az oldalakon. Az AdWords lehetőségeit kihasználva Display kampányok felépítését és futtatását is vállaljuk. A Display kampányaink a legeredményesebb kampányok közé tartoznak. Ügyfeleink számára az a fontos, hogy a lehető legtöbb csatornán elérjék az érdeklődőket. Itt lép be a képbe a remarketing, ugyanis mi követjük a felhasználókat, bármerre is járjanak az interneten. A performance marketing alkalmazásával pedig rendszeresen felülvizsgáljuk a kampányok teljesítését és azokat a legmegfelelőbb célok szerint módosítjuk és optimalizáljuk, így jelentősen csökkentjük a kampányra fordított költségeket, miközben a hatékonyság folyamatosan növekszik.