Facebook oldal kezelése

Képzeld el:

Egy virágüzletet nyitsz Budapest XIII. kerületében, Újlipótvárosban. Olyan vevőkört szeretnél kialakítani, melynek tagjai tehetősebbek az átlagnál, inkább felsőfokú végzettséggel rendelkeznek, házasok és vannak gyerekeik. Akik a munka végeztével hazafelé menet vennék fel a csokrot, hogy megköszöntsék feleségüket, édesanyjukat. A szolgáltatásod is ennek megfelelő nyitva tartással tennéd elérhetővé, így a délután érkező vevőket is magadhoz csábítanád.

Hogyan kampányolnánk egy ilyen szolgáltatást AdWords-ből?

Csak nagyon veszteségesen, mivel sok lenne a felesleges klikk, hiszen a fenti célzásokat csak korlátozottan vagy egyáltalán nem tudnánk beépíteni a kampányunkba.

De szerencsére itt van nekünk a Facebook, amivel a fenti célzásokat meg tudjuk valósítani.

Tehát beállítanánk egy olyan 30-65 éves korú, férfi célcsoportot, akik éppen Újlipótvárosban és Lipótvárosban tartózkodnak, like-olták a Lexus-t és egyéb luxusmárkákat, házasok és vannak gyerekeik.

(egyedi közönség)



Milyen hirdetést és posztokat adnánk neki?

Naponta kiposztolnánk az aktuális névnapokat és hirdetnénk is rá.

(postkezelés)



Nőnapon és anyák napján olyan ütemezett kampányt futtatnánk, melynek segítségével kontrollálható a vevők aznapi igénye, így megbecsülhető, hogy mennyi virágot kell vennünk a nagykerben.

(ütemezett hirdetett post)



 

Megjelentetnénk olyan posztokat, amiket ő is tovább oszthat - mint például a digitális virágküldés - természetesen a márkanév említésével, így növelve ingyen márkaismertségüket.

(Vírus marketing)

 

Olyan kampányt is futtatnánk, amelyben azokat a látogatókat célozzuk meg, akik még nem rendeltek virágot, de már felkeresték a weboldalt.
(facebook remarketing)

Referenciák