background

Hírlevél marketing

Így érd el érdeklődőid 90%-át!

Sokak szerint az email-marketing egy elavult hirdetési forma, pedig koránt sem az!

Hiába tölt el szinte minden ember naponta órákat a közösségi média platformokon, ott minden a nyakába ömlik cenzúrázatlanul. Többé kevésbe legalábbis, de erről a Facebook oldal kezelés-re kattintva olvashatsz bővebben, hogyan is működtethetőek direct célzással a Facebook hirdetés kezelés-ek. Az email címekre érkező levelek azonban nagyon nagy százalékban releváns és várt üzenetek, így ezekkel sokkal hatékonyabb célzás és hirdetés érhető el.

Mit is jelent a gyakorlatban az e-mail marketing?

Az email marketing lényegében a hírlevelek közvetlen módon történő marketinghasználata. Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy az ingatlanfejlesztés iránt érdeklődő potenciális vásárlóidat a leglátogatottabb levelezési felületen érheted el. Az e-mail marketing, vagy más néven hírlevél küldés a gyakorlatban óriási hasznot jelenthet Számodra.

Az email marketing írott és íratlan szabályai

Ahhoz, hogy tudd, minket érdemes választanod, szeretnénk bemutatni Neked az email marketing néhány alapvető, ámbár kulcsfontosságú alapszabályát, amelyet a közös munka során minden egyes hírlevél küldéskor be is tartunk a siker és a legitimitás érdekében

  • Email marketing 1. szabálya: Az email cím adatbázisodat önkéntes hozzájárulásal hozzuk létre!

Futótűzként terjednek az internetről összelopkodott, vagy valamilyen egyéb indok alatt összegyűjtött email címek értékesítése üzleti ügyfelek részére. Ezek az email csomagok ugyan egyedi email fiókokat tartalmazhatnak, azonban magát a végfelhasználót egészen bizonyosan kimondhatjuk, hogy nem fogja érdekelni a Te ingatlanfejlesztési vállalkozásod, mivel ő soha nem is akart volna feliratkozni a hírleveledre, nagy valószínűséggel nem is keres most értékesítésre kínált ingatlant, sőt, lehet egyből a spam-be is kerülne a levélszemeted.

A Webpro Agency olyan email cím adatbázist hoz létre ingatlanfejlesztési vállalkozásod számára, ahol az email címek valódi embereket rejtenek és ők a vállalkozásod irányába tett érdeklődés után, önkéntesen iratkoznak fel hírleveleidre.

  • Email marketing 2. szabálya: A spam nem a barátunk!

A spam nemhogy hírlevél értékkel nem bír és csak levélszemétként fog funkcionálni az email felhasználó spam mappájában, bizony még törvénytelen is. Éppen ezért is építünk fel egy olyan hírlevél küldő rendszert, ami ténylegesen feliratkozott email fiókokból áll.

  • Email marketing 3. szabálya: Értelmetlen kényszerfeliratkozások

Bizonyosan megfordult már a fejedben, hogy valamilyen trükkel, estleg impozáns ígéretekkel kikényszerítesz email címeket, amik majd gyarapítják az email címekből álló adatbázisodat.
Azonban ezek az email-ek azon kívül, hogy fabatkát sem érnek, még csökkentik is weboldalad hatékonyságát és zavarják a konverziós eredményeidet is.

Ezek a kierőszakolt email-ek tehát még ha pillanatnyi boldogságot tudnak is okozni, hosszútávon csak értelmetlenül gyarapodó adatbázis szemét marad a helyén, tényleges vásárlóid helyett.

  • Email marketing 4. szabálya: Kínálj értéket!

Most, hogy kiveséztük, honnan biztosan nem töltjük fel email adatbázisodat, térjünk át magára a tényleges hírlevél készítésre.

Általában egy hírlevél azért jön létre, hogy tájékoztassa a feliratkozott érdeklődőket a vállalkozás aktualitásairól, kihagyhatatlan akciókról, újdonságokról, egyszóval valamilyen értéket kell, hogy képviseljen.

Az igazán ütős hírlevelek szövegeiért tapasztalt copywriter és a social világban utazó szakembereink felelnek, akik a marketinges csapatunkkal folyamatosan konzultálva találják ki és valósítják meg azokat az egyedi hírleveleket, amelyekkel érdeklődőid garantáltan vásárlóiddá válnak!

  • Email marketing 5. szabálya: Személyes ügyfélmegszólítás

A személyesség és a hitelesség nálunk főszerepet kap. Leendő ügyfelünkként személyre szabott és sokrétű kérdésből álló adatlap kitöltésével optimalizáljuk vállalkozásod igényeit, azt a hírlevél sablont, a melyet leendő vásárlóid meg is fognak kapni. Ennek segítségével többek között felmérjük milyen nyelvezeten és stílusban szeretnéd megszólítani a hírlevélben a célközönségedet, milyen sikereket tűzöl ki az email marketing sikeréhez.

A tökéletes időzítés a kulcs

Ahogy az összes kampánytípussal való hirdetés esetén, úgy az email marketing esetén is kulcsfontosságú az időzítés. A legtöbb ember naponta csak egyszer-kétszer látogatja email fiókját, ezért is lényeges szempont az, hogy megtaláljuk azt az idősávot, amikor aktív lehet a felhasználó és rögtön el is olvashatja az email-t, amit kiküldtünk neki. Sokszor sajnos hiába mentik el későbbi elolvasásra a vállalkozásod iránt érdeklődök a hírlevelet, ha abban a pillanatban nem tudják elolvasni, az esetek szinte 100%-ban vagy elfelejtik, vagy a rengeteg email közt már meg sem találják a hírleveled.

A rosszkor kiküldött email-ek gyakorlatilag üres vágányok!

Bizonyosan felmerül benned a kérdés, hogy akkor mégis mi az az időpont, ami mindenkinek megfelel arra, hogy a kiküldött hírlevet meg is kapja és el is olvassa?
Olyan időpontot, ami az érdeklődőid számára 100%-ban megfelel természetesen nem lehet találni, azonban a statisztikák, felmérések és analitikák alapján egyre pontosabban monitorozható a felhasználói aktivitás és ezáltal felállítható egy olyan idősáv, amelyben a lehető legtöbb ember érhető el és vehető rá arra, hogy a kiküldött hírlevél ne a levélszemétben landoljon, hanem értékes üzenetté váljon.

Ez bizony azt is hordozza magában, hogy az összes célba ért és vásárlást generált hírlevél visszakereshető és tökéletesen nyomon követhető, hála jól bevált hírlevél küldő rendszerünknek.

Az email marketing optimalizálása az email szoftver által gyűjtött statisztikák alapján is mérhető. Évszakonként, naponként, napszakonként eltérőek az email fiókok felhasználói viselkedései.
A rohanó hétköznapokban az embereknek általában reggel, a munkába menet vagy este, a munka után van idejük email-eket olvasgatni. Persze minden embernek más és más az életritmusa; van, aki például egyáltalán nem is a megszokott idősávban dolgozik, esetleg éjszakai bagoly, ezért ezeket a felhasználói viselkedéseket is figyelembe kell vennünk a hírlevél küldéskor.

Most, hogy a hírlevél küldés részleteit kiveséztük, ejtsünk pár szót magáról a hírlevél szerkesztésről, fontosságáról is.

Email marketing

Az e-mail kampány során az e-mail küldést céged népszerűsítésére; leendő ügyfélkapcsolataid kiépítésére, már meglévő és aktív ügyfeleid érdeklődésének fenntartására, az aktuális és különleges ajánlatok népszerűsítésére és terjesztésére, illetve számos egyéb más célra is használhatod, attól függően éppen milyen elérendő célokat állítasz fel az email marketing bevetésével az ingatlanfejlesztési vállalkozásod számára.

Az email marketing háborút velünk megnyered!

Ha úgy érzed, az email marketing minden csínját-bínját ismered már, hadd emlékeztessünk rá, hogy ezt szerencsére nem kell egyedül csinálnod! Tudjuk, mennyire lefoglalja minden energiádat a vállalkozásod kiépítése, amiben a segítségedre szeretnénk lenni, hogy Te a valós értékesítéssel foglalkozhass.

A Webpro Agency direct Ingatlanfejlesztésre specializálódott marketing ügynökség több éves szakmai tapasztalattal rendelkező marketinges csapata bevetésre készen áll, hogy a jól bevált hírlevél küldő rendszerünk segítségével megnyerd velünk a marketing háborút!

Webpro Agency – az ütős email marketing receptje

Kapcsolodó referencáink: