background

Piacelemzés

Piacelemzés vállalkozásod részére?

Óriási a piac, de még nagyobb Rád az igény!

Ingatlanfejlesztési vállalkozásod még friss húsnak számít a piacon, és fogalmad sincs, hogy kezdj neki az online térben való magabiztos jelenlétnek ekkora konkurencia mellett? Elhisszük az aggodalmadat, hiszen a megfelelő piacelemzés nélkül nem fogsz tudni valós sikereket produkálni. A célcsoport, a célpiac és a hasonmásközönség meghatározására azért van égető szükséged, mert ezeknek a birtokában fog az általad képviselt vállalkozás valós értéket teremteni. A megfelelően feltérképezett piaci igények a piackutatás során kulcskérdése a vállalkozásod összes marketing kampány és hirdetési sikerének. A jól meghatározott, megfelelő piackutatás és az optimális célcsoportot elérő kampányok aranyat érnek a piaci életben, mind a vásárlóid, mind pedig a Te számodra!

 piacelemzés piackutatás

Piacelemzés

Most, hogy felkeltettük az érdeklődésedet a piackutatás iránt, beszéljük át azt is, hogyan is generálhatunk befektetésednek magasabb elérési számokat és ezáltal magasabb bevételeket kevesebb erőbefektetéssel a piackutatás segítségével, hiszen a megfelelően kalkulált piackutatás éppen ezt éri el Számodra!
A piackutatás folyamatának kezdeti szakaszában fel kell mérnünk azt, hogy a vállalkozásod miben más, miben nyújt többet, mint a hozzá hasonlóak, illetve nagyon fontos tisztázni azt is a piackutatás részeként, mik a céged gyenge pontjai, melyekkel számolnunk kell és kompenzálnunk azokat előnyökkel. Természetesen tarthatsz már ott is, hogy ezeket az igényeket már előzetesen felmérted és már ‘csak’ a konkrét piackutatás része maradt a teendőknek. Piacelemzés során számos szempont és adat alapján határozzuk meg azt a közönséget, akiket majd a hirdetés beindításakor érdekelni fog az ingatlanfejlesztési vállalkozásod.

A Piackutatás során a célpiac, célcsoport és hasonmásközönség meghatározásakor a lehető legpontosabb képet kapsz a célközönségedről. Miután a piackutatás ezen részével megvagyunk, kezdődhet az izgalmas része a dolgoknak; a kampány menedzsment és hirdetéskezelés!

Milyen szolgáltatásokat kínálunk a piackutatás során?

Külön figyelmet fordítunk arra, hogy a szolgáltatásainkba bizalmat fektető ügyfeleink, jelen esetben Te, a lehető legszélesebb spektrumú skálán mozgó képet kaphass arról, hogy vállalkozásod a rangléta hányadik fokán helyezkedik el a többi ingatlanfejlesztő közül. Még az online marketing kampány elindítása előtt teljeskörű képet adunk a konkurencia előzetes hirdetési sikereiről, eredményeiről. Ezáltal Te is képbe kerülsz a versenytársak elhelyezkedéséről a piacon.

Konkurenciaelemzés

Egyre elterjedtebb szokás felmérni az előzetes piackutatás segítségével a versenytárs üzleti életben elfoglalt szerepét, milyen területeken hirdet, ki a célközönség, a célzott célpiac és célcsoport, a megkeresések milyen eléréseket generáltak. Ahhoz, hogy nyerő pozícióba kerülj az ingatlanfejlesztési vállalkozásoddal, kulcsfontosságú ‘megismerkedned’ a konkurenciával is! Hogy is tartja a mondás; Tartsd közel a barátaidat, még közelebb az ellenségeidet?! Lesarkítva valahogy így néz ez ki az piackutatás során is.

Kulcsszó kutatás

A versenytársak felmérése mellett a kulcsszó kutatás is a piacelemzés szerves részét képezi. A megfelelő kulcsszavak révén a hirdetés a potenciális ügyfeleknél jeleníthető meg. Mi ebben kínálunk Neked segítséget a piackutatás során.

Feedback

A piackutatás szolgáltatásaink alá tartozik az egyéni igényeket kiszolgáló Feedback. A folyamatos visszajelzésekből és a vállalkozás hirdetéseiből beáramló adatokból minden hónapban külön személyre szabott visszacsatolást készítünk minden ügyfelünk részére, melyből kiszűrhetőek a piaci rések, melyeket a jövőben meg tudsz lovagolni. A Feedback a piackutatás talán legfontosabb része, hiszen ekkor derül fény arra, hogy a hirdetés milyen sikereket tudott már egyetlen hónap alatt is elérni, milyen eléréseket produkáltak a keresőszavak.
Velünk dolgozó összes ügyfelünk számára a Feedback egy olyan támpont…

Keresőoptimalizálás – SEO

A célunk nem más, mint az, hogy a weboldalad minél jobb elérést generáljon, minél előrébb kerüljön a weboldal keresési listában, sőt, felkerüljön az első helyre! Ahhoz azonban, hogy ez megvalósuljon, az előzetes piacelemzés után a weboldal szövegét a Google algoritmusaihoz kell igazítani. Erre az embert próbáló feladatra bevetésre készen állnak kiváló adwords kezelő szakembereink!

Google Adwords kampánykezelés

Nálunk, a WebPro Agency-nél kiemelten fontos szerepet kap a Google Ads kampány kezelés. Az online marketing térben laikusként mozgóként nehéz lehet Számodra eligazodni a különböző hirdetési formák között. Előzetes piackutatás után a sikeres Google Ads kampánykezelési stratégiánknak köszönhetően az általad érdekelt konkurencia összes hirdetési költése és keresési eredményei kimutathatóak és visszakereshetőek.

Érdekel mennyit költött a konkurencia? Mi eláruljuk és úszd meg kevesebből a hirdetéseidet!

Facebook hirdetés kezelés

A social media-n való mindennapos aktív jelenlét, a like-ok, post-ok, megosztások már mind a mindennapjaink szerves részei. Nem lehet ez másképp ingatlanfejlesztési vállalkozásoddal kapcsolatban sem! A piackutatás részeként elemezzük versenytársaid Facebook hirdetési eredményeit, adatait és elérési százalékait. A legnézettebb és legkedveltebb tartalmak alapján állítjuk össze ls kezeljük a Facebook hirdetéseidet.

Valós siker

Azon dolgozunk nap, mint nap, hogy az ügyfeleink minél sikeresebb és kreatívabb cégeket vezethessenek. A sok éves ügynökségi tapasztalattal rendelkező csapatunk szakmai tudásának és ambícióinak keveredéséből mára olyan ügyfelek bizalmát tudhatjuk magunkénak, akik ránk bízták többek között a piackutatás és teljes kampány menedzsment folyamatát, mint az; Adaste, a Krüllung, Villa Garden, Aquasol Hotel, Home Vision vagy a Platan Garden Balaton.

Gondolkozz nagyban, elemezz velünk hosszútávon!

Nézz körül referenciáink között és válaszd teljeskörű online marketing szolgáltatásainkat!

Kapcsolodó referencáink: